At.

Başlıktaki at, dıgıdık olan dört ayaklı hayvan anlamındakidir. Ölmesini istediğim insanlar listesine birkaç ademoğlu daha eklemiş bulunuyorum. Listedeki kabarıklık iştahımı kabartırken, olabilirlik hissi beni delicesine heyecanlandırıyor. Ohh maşallah. Ağzımın suları akıyor, bu sulardan dört nala atlar geçiyor. Etrafa salyalarımı sıçrata sıçrata… Bir telefon geliyor ve ölüm haberi ne de mutluyum ne de mutluyum. Bana da bir gençlik gelmiş, bir güzelleşmişim ne de harika ne de şahane. Benden evvel ölmenizin bana vereceği tüm kötü güdümlü hislerimin üzerine, babama okutacağım bir mevlit bile yazabilirim. Öyle bir lağım kuyusu var ki içimde taşmış logar kapakları kusuyor geceli gündüzlü. Üstüne oturttuklarım da fayda etmiyor, bavul değil ki bu ağırlık gelince üstüne fermuarı çekile. Topyekün geberin. Tıp nasılsa birçok konuda çaresiz. Burada kahkaha atıyorum.

İçimdeki kötülük, beynimdeki kötülük, bedenimdeki kötülük.

iftiharla sunar K.D.V konusunda duyarlı olduğumu belirtirim.

Öyle güzelsin ki sana doyamıyorum.

One Comment on “At.”


Bir Cevap Yazın

