Mutlu karpuz görüntüsü.

25’e 5 kala daha karpuzlar çıkmamıştı. Bizim sevdiğimiz gibi değildiler. Ben karpuzu seninle aynı şekilde mi kesiyorum acaba. Erkekler daha hünerli bazı şeylerde. Uzun zamandır karpuz da yemedik ayıcığım. Bi canın çektiydi geçenlerde bir de ben bir karpuz yaptım geçenlerde. Tadı, kokusu, suyu yok da görüntüsü on numara karpuz. Hani satarlar ya yaz sıcağında dilimini 3 liradan heh işte tam da ondan. Karpuzun göbeğini yeriz ama ben daha çok yerim. Çünkü senden daha çok meyve severim.

20140424-183625.jpg

One Comment on “Mutlu karpuz görüntüsü.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

