Ayı ibaresi gördüğünüz yerde durunuz.

İlk önce adını öğrendim. Ne uzun bir adın var. Başı sonu belli değil. Ayı gibi bir isim. Ayım olsaydı eğer senin adını koyardım. Büyük Ayı ve Küçük Ayı birkaç tane teflon tavayla ölebiliyorsa; sen de benim birkaç şeyimle ölebilirsin.

Hayat işte uzun isimli ayı, ne kadar da ayı gibi olsan; seni şuncacık bir kız öldürebiliyor.

Bu yazı; 2014’ün son ayı günleri yasasına adanmıştır.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/221/6558341/files/2014/12/img_2765.jpg

Kutuplarda soğuk bir ikindi vaktiydi. Ayı beni sırtına almış mağarasına götürürken ben soğuktan kurbağa kadar kalmıştım. Gözleri başka başka yerlere bakan şuncacık bir kurbağa.

Ne bi çim.

One Comment on “Ayı ibaresi gördüğünüz yerde durunuz.”

  1. nullcomplex dedi ki:


Bir Cevap Yazın

