Tavşan Kız&Ayı Adam.

Karanlıkta tavşan kostümü giyen kızı kovalayan bir adam varmış. Ormanda kaçan tavşan kulaklı kızla, onu kovalayan ayı adam. Ağacın her türlüsünü görecek kadar koşmuş tavşan kız, onun sayesinde de her türlü ağacı görmüş ayı adam. Gündüzün rengini görmüşler, gecenin rengini görmüşler. Yapraklar yeşil, sarı, kahverengi, kırmızı, çürük, nemli, ıslak, çamurlu, boklu…

Tavşan kız dizlerini yaralamış, düşmüş dişlerini kırmış, düşmüş alnını yarmış, düşmüş bileğini burkmuş, düşmüş bayılmış, düşmüş düşler görmüş, düşmüş düş olmuş. 

Ayı adam koşmuş güçlenmiş, koşmuş irileşmiş, koşmuş höykürmüş, koşmuş böğürmüş, koşmuş sövmüş, koşmuş ayılaşmış, koşmuş ayılaşmış, koşmuş ayılaşmış. Başka bir şey olmamış ona koşmuş ayılaşmış.

Düşünden uyanmış tavşan kız. Kaç gün kalmış olduğu yerde, hangi böcekler gelip gezinmiş üstünde, kuşlar, yılan da vardır ormanda yılanlar. Ağzından yel alsın yılan gelmiş olamaz, peşimde bir ayı adam varken bir de yılan olmasın.

Elleriyle yanaklarını ovuşturmuş. Su yok sabun yok yüzünü yıkayamıyor elleriyle temizliyor. Pisliklerini susuz nasıl temizleyebilirsin değil mi. Yapacak hirbir şeyi yok. Ayı adam geldi gelecek, koşmaya başlaması ve artık neresi kısmetse olduğu yere yığılması gerekiyor. 

Mevsimler tat vermiyor. Tavşan başlığı başını daraltıyor çünkü büyümüş, başlığıysa küçük kalmış. Koşamıyor bacakları daha uzun olsaydı ya, olmamış. Güneşe bakamıyor gözleri bozuk ki;  tavşanlar çok iyi görürler. Bitki çok lakin yiyemiyor denemiş çok, ama midesi çok hassas her şeye tepki veriyor. Akıllı da değil düşünemiyor tavşanlığı bırakması yeterli belki de ama sevmiş n’apsın. 

Sevimli de görünmüyor artık 29 olmuş yaşı. 29 yaşında tavşan mı olur bey abi? 62′ den oluyorsa senden neden olmasın demek isterdim de olmaz tabi ki de. Küçük kızlara yakışır böyle şeyler, ayılık gibi değildir. Sen yine mi kendi dünyandasın be tavşan kız? Bir türlü anlatmayı beceremediğin kendi sıyrık dünyan. Sen bu kafayla daha çoooook laf işitirsin. Ayı adam kovalar seni böyle tavşan kılığında günlerce işte. Ha senin tavşan başlığın da yok. Sen sevmezsin ki tavşan kıyafetlerini. Sen ayıları seversin ama ayıdan kaçıyorsun o nasıl oluyor yavrum? Zihnin sana oyun oynuyor. Seni yönetmesine izin verme onu alt et. Ez onu, parçala. Sen “Fight Clup” filmini sevmezsin ki, pembe sabunu dışında. Hem zaten o filmi de anlamış değilsin. Hal böyle iken kiminle konuşuyorsun? Senin hayal ettiğin şey seninle, aynı o filmdeki gibi konuşuyor. Annen gelecek şimdi ” ilacını içtin mi tavşan kız ? ” diye soracak. E kızım hani senin tavşan başlığın yoktu? Ay evet yoksa annem de ormanda mıydı? Değildi. Ben ve ayı adam vardık. Sesli konuştuysam oradan duymuştur. Sessiz konuşmayı öğren artık. Her şey her yerde söylenmez tavşan kız. Söylersen mutsuz olursun sana pislik muamelesi çekerler sonra da siktir çekerler, kalırsın. İlacını iç şimdi. İlaç ilaç deyip durma, kan ilacı içiyorum ben antidepresan değil. Kansızım ben deli değilim. Ah bilseydin keşke ne zavallı olduğunu, dedenin bütün ilaçlarını içerdin o zaman. Ayı adamı anlatsana bana biraz havamız değişsin. Nesini anlatayım bildiğin ayı işte.

Geçen kısa hikayedeki tavşan kız ben oluyorum. Ayı adam ise ayı oluyor. Birkaç kişiden oluşan küçük hikayemde çokca konuşma çizgisi olması gerekiyor ama konuşturduğum yeter çizgiye ihtiyaç görmüyorum.

Sevgilerimle, 

Tavşan kız.

  

Reklamlar


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s