google beni üssüne götür.

dedik mi dedik söyledik mi söyledik belirttik mi belirttik

Simdi ben oturdum bi sarki yazdim bilmis bilmis.daha evvel birinin yazdigi sarkinin aynisiydi bu sarki.bi tuhaflik da vardi zaten,cok tanidikti sözler söylerken.üzüldügüm zamanlar da oluyor ama simdi sirasi degil.üzülmem yok,üzülecegim yok.elimdeki en degerli sey gidince bile bir zaman sonra üzülmüyor olacagimi biliyorum.belki bende öyle olmaz ama bakiyorum da saga sola bir zaman sonra üzülmüyor insanlar sanki.ya da kendilerinden baskasina belli etmeyecek bir sekile sokuyorlar üzüntülerini.bizim gibi olaya cemberin disindan bakan gerzekler anlayamiyor bu durumu.

sandiginda insan saklayanlar bir zaman sonra kokudan kaynakli ruh bunalimina giriyor olabilirler.söyle denebilir mesela; “diri halin ölü halin kadar kötü kokuyordu en az ya da ölü halin diri halinden cok daha kötü kokuyor,ya da her halin kokuyor.”sandigin üstüne konulan vazo icerisinde cicek -kamuflaj maksatli konulmustur bu vazo.sandik siradan dursun diye- bir tane bakir canak,yanina bakir bir masraba,kanevice islemeli kocaman bir örtüyü de serdimi bunlarin altina,bir kokun kalir normalligin disinda.

zambaklarla sümbüller,gelinciklerle güller,menekselerle aslanagizlari,cigdemlerle yaseminler,leylaklarla laleler… neler neler ektim evdeki her karisa.gitti kokun.karsilikli atisiyorum seninle.sandigin kapagini hic acmada cekirdek citletiyorum sana.cay getiriyorum ic diye birakiyorum sandigin üstüne.bazen kizartma bile yabiyorum bol domatesli sarimsak soslu.temizligine de özen gösteriyorum gicir gicir valla sandigin.cik da bir bak istersen.isaret barmagini sür de bak bir defa toz tanesi bile yok öyle temiz inan ki.siraliyorum kelimeleri bata bata küte küte hirt tirt höşt.tuttum mu bir muhabbetin ucundan kobariyorum elimde kaliyor.

simdi bazi gerizekali kadinlarla,onlarin gerizekali erkek versiyonlari bu yazilari okuyorlarmis da bir bok anlamiyorlarmis.bu ayni gerizekalilar beni her defasinda “buyuveseker” diye ariyolarmis.bulmayi basardiklarinda da bok ediyolarmis ortaligi.ben de bunlara gerizekalilar deme geregi duyuyormusum.bazilarini taniyor kimileriniyse hic taniyormusum.derken spamlar spamlar.abuk adreslerden sabuk yorumlar.Freud su anda yasiyor olsaydi ona söyle derdim” abi bu nasil istir ya,gelmis gerizekalilar bana bakiyorlar felan,ne biçim.o da bana sunu derdi belki; “siktir et! bilinçalti bunlarin hebsi”

öbüyorum seni karsi komsu.


Her akılsıza hayran olacak,başka bir akılsız bulunur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kimsenin göremedigi yazi.


Anti Klişe Timi.

cengiz üstün anti klişe timi

saat 11 oldu bu gün erken kalktım .
uykumu alamadım.
AMA BENİM İSTEDİKLERİM HİÇ OLMUYOR!
bazen istediklerimiz hiç olmaz.
KLİŞE
hep istemediklerimiz olur.
klişe2
işte hayat böyle bi şey.
klişe 3
(puke)
insanın her istediği her zaman olmaz.
klişe volume 4
bazı şeyleri zamana bırakmalı.
klişe 5
zaman her şeyin ilacıdır.
klişe yatik sekiz
ama bakarsın olmadık yerlerden.
olmadık şeyler çıkar.
iki kere yatik sekiz
hayat süprizlerle dolu.
böyg
vıjııııı

.


bizi bulmakta acizler bsbbd.

bir seyden bir tane var ise, o seyi daha cok,en cok sevmekten baska bir hal olabilir mi benim bu halimde?

little-girls

icilen pall mallda,icilemeyen rakida,yanindaki balikta,baliktaki kuyrukta.


kurtcuk,kafes,kaktüs.

hayir sussan bile biliyorum ben.
yalniz sayilmam cünkü kurtcuklarim var.
iste bu yüzden baykus almak istedim cok.
icimdeki kurtcuklarimi yesin bitirsin diye.
sindirsin.o sindirdikce ben de sindireyim.
korkma kafese kabatmicam Seni.
kötü seyleri kabaticaz kafese.
sıkılıb,bunalip,kararinca kesilen saclar.
köseli olsun diye kesilen tirnaklar.
gömüldüler bile coktan bahceye.
gizli gizli icilen sigaralar atildi klozete.
üstüne tuvalet kagidi arti becete.
cekilen sifonlar,kacisan izmaritler.
ne rapunzeliz,ne cinderella,
ne de bamuk prenses.
belki sehir faresiyiz,belki tarla faresi.
samandan yabilma korkuluguz belki de.
bu kadariz iste.
bile bile yabiyoruz.
huyumuz bu.böle.
kurusun.
huyumuz kurusun.
bile bile bsbbd,
kaktüsleri seviyoruz.
seviyoruz,cünkü bizim gibi dikenliler.


bsbbd.

cute,plush,sweet,art,cupcake,food

bsbbd;

Sana olucak bütün hayallerimizi söylüyorum simdi

sakin ol ve beni dinle.

evvela kocaman bir turtaci dükkanimiz olucak,

mis kokular kokucak iceri girince,

pencerelerden kokular sadece bizim görücemiz beyaz bulutlar gibi yayilicak herbiryerlere

minnolar disinda bütün herkes bu kokuyu alicak ve

bizim turta dukkanimiza dolusucak.

begendiklerimize ön masalardan yerler ayarlicaz.

sonra Siboney’i sölicez sahneye cikib.

hebsi büyülencek.

arka fonda ise daima, Dark chariot calicak.

ben gece arabamla 2’de 3’de 5’de Seni almaya gelicem.

geziciz,yiciz,iciciz,söviciz,dans ediciz,bagiriciz,aklimiza gelenleri yaziciz.

sonra bu aklimiza gelenlerden,232658458748 adet fotokobi yabib cogalticaz.

minno olan tüm kisiliksizlerin kabilarinin altindan iceri aticaz.

sabah sis gözleri ve yirtik picamalariyla,tonlama yabarak okucaklar.

bogazköbrüsünden asagiya atlayabilmek icin intihar sirasina giricekler.

ahh bsbbd ne kadar da egleniriz bir düsünsene.

strawberry kokulu mumlarimizi yakicaz.

ayni anda ayni kitabin ayni cümlesini okuyub tam da ayni yerde ayni seyleri düsünücez.

Irlanda’da picnic bile yabiciz.

birsüre sonra ayri kalamaz olucaz.

beynimizdeki kurtcuklarin da destegiyle,baska bir eve cikicaz.

heryer duvar kagitlari,renkli raflar,harika dösemeler,robotlar,tabaklar,lambalarla dolub tasicak.

birbirimize aldigimiz hediyeler hicbiyerlere sigmaz olucak.

tavanlara gömme dolab yabtiricaz, evde yürüyebilmek icin..

cöb ev tam bize göre.

ahh bsbbd ne kadar da süpper olucak bi düsünsene.

hebsini biriktiricez bütün tatli seylerinve yalniz ölmücez en azindan.

cünkü; wouwouuguwu,ploop,giyikk, chop, fmly, piee, dozer, ^^ bizimle olucak.

bütün buyuveseker Senindir bsbbd.

yabtigimiz cilekli turta adina,meyveli findikli dondurma adina,picniclerimiz adina,

burdan söyleyemediklerim adina,balkon tiktiklari adina,tüm danalar adina,Irlanda adina.

mutlulugun mutlulugum,mutsuzlugunla umutsuzlugun, mutsuzlugum ve umutsuzlugumdur.

tatli olan ne warsa hebsi Senin olsun.

duygulandim bu yazi burda kalir olsun.

gözümüzün gördügü, kalbimizin bildigi heb bizimle olsun.

Sana neden bahsetmemi istersin bsbbd.

ferah yasa.

bvs.


elma&armut

scan00095

Icinde büyü ve seker olan seyler..
b ile kacamak bulusmalar yabmak ;p
Güzel olmak cook güzel olmak..otobüs duraginda bile fotojenik durmak..
durup durup gülmek..kumpir yemek..kirmizi bileklikler..
gökyüzünde pamuk bulutlar..birilerine dik dik bakmak..
hayran hayran bakilmak..fondü yiyememek..fotograflar cekmek.
otobüse binmek..ukala olmak..aramizda bizi kimsenin anlamadigini bile
bile inadina konusmak..kendi kendimize sebeklesmek.. Ela gözlerimizi
günesten kirpistirmak..jelibonlu pastalar yabmak.. süpper masalar
kurmak.. acaib nefis yemekler pisirmek.. türk kahvesi icmek..
elma kafa,armut kafa olmak.. ben onu o beni pek bi seviyor olmak..
birbirimize hediyeler vermek.. elma dersem cik armut dersem cikma.
serbet gibi tatli seyler iste wiymiyviymiywiy  =)